ChristenUnie draagt Frans Nederstigt voor als lijsttrekker GR2018

Foto FransNederstigt2017dinsdag 14 november 2017

Het bestuur van de afdeling Teylingen van de ChristenUnie is bezig met het samenstellen van haar kieslijst voor de Gemeenteraadsverkiezing op 21 maart 2018. Op 12 december 2017 zal het bestuur aan de ledenvergadering voorstellen om de huidige fractievoorzitter Frans Nederstigt (43) opnieuw te benoemen tot lijsttrekker voor de GR2018.

Bestuursvoorzitter Frans Plevier: ‘Frans is er de laatste twee raadsperiodes in geslaagd om met de twee burgercommissieleden Shari van den Hout en Pieter Janssen en een steunfractie van rond de zes personen het geluid van de kiezers van ChristenUnie positief en duidelijk onder de aandacht te brengen. Zijn ervaring, zijn toewijding aan de politiek, zijn kennis van zaken en zijn alertheid maken Frans tot de ideale lijsttrekker’.

Voor informatie of nadere vragen over dit bericht kunt u contact opnemen met de voorzitter van de ChristenUnie Teylingen: Frans Plevier (fransplevier@teylingen.christenunie.nl, 06-53899010).

« Vorige Volgende »